עופרי המפה שוחט
"קסם של כלב" - טיפול בעזרת כלבים וטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT).

"קסם של כלב"- טיפול וחינוך לילדים ונוער המשלב טיפול בעזרת כלבים וטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). נוכחות הכלב במרחב הטיפולי תורם ליצירת אווירה נעימה ורגועה, רצון לשיתוף פעולה ומוטיבציה לשינוי.

הקשר והמגע עם הכלב מעודדים למידה של אמפתיה, אחריות, ביטחון עצמי וחיזוק הערך העצמי. מערכת היחסים המיוחדת בינינו לבין הכלב מלמדת אותנו רבות על עצמנו ועל הסביבה שלנו.

הכלבים לא שופטים אותנו, הם מקבל אותנו כפי שאנו ומלמדים אותנו לקבל ולהחזיר אהבה.

השילוב בין הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי והעבודה עם הכלב להוראות שונות, מעודדים למידה של מיומנויות חברתיות, כגון תקשורת מילולית ולא מילולית, וויסות ושליטה עצמית ופתרון בעיות.

"קסם של כלב" הוא טיפול המתאים לילדים ונוער החווים קשיים רגשיים, חברתיים והתנהגותיים, כגון חרדות שונות, רגשות של ערך עצמי נמוך וחוסר ביטחון, קושי בשליטה עצמית, קושי בניהול כעסים, דחייה חברתית, בדידות ועוד. שמי עופרי אני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בחינוך מיוחד.

סטודנטית שנה שנייה ללימודי תעודה בגישת CBT, בתכנית הישראלית לטיפול התנהגותי קוגניטיבי. התמחותי כוללת גם חינוך כלבי שירות ותרפיה והכשרת כלבים טיפוליים אני בעלת ניסיון בעבודה חינוכית טיפולית לילדים ונוער בעזרת כלבים מעל 15 שנה.

עובדת במוסדות שונים, בתי ספר ובאופן פרטי. 

עופרי המפה שוחט
מספר טלפון: 052-6999455
דואר אלקטרוני: kelev.net@gmail.com
אזור שירות: ירושלים והסביבה