עירית דימניק
מטפלת רגשית בעזרת בעלי חיים

קן נבנה ע״י בעל חיים לשמירה על צאצאיהם. כל קן בנוי בצורה ייחודית לו המתאימה לצרכי הפרטים והוא משמש מקלט בו מגדלים את הצאצאים ונותנים להם חום, אהבה, הגנה, וכלים ראשונים כדי לצאת לחיים. זה האני מאמין של ״הנסט״.

 שמי עירית. מטפלת מוסמכת בעזרת בעלי חיים מטעם מכון מגיד של האוניברסיטה העברית ובעלת תעודה בהנחיית קבוצות. בעלת תואר BA במדעי ההתנהגות ותואר MBA במשאבי אנוש מהמכללה במנהל.

אני בעלת ניסיון טיפולי רב במגע עם מגוון אוכלוסיות: ילדים עם בעיות רגשיות, התנהגותיות, התפרצויות זעם ואלימות. מטפלת ומנחה קבוצות בגירים של נפגעי נפש, אסירות ואסירים.טיפול בעזרת בעלי חיים מאפשר דרך אלטרנטיבית לטפל ולגעת בתכנים כואבים, בעיקר לילדים המוצאים סביבה נינוחה, חופשית ונעימה בחברת בע״ח.

האינטראקציה בין החיה לילד מזמינה את הילד להביא את עולם התוכן שלו באופן השלכתי, ואני שם כדי לשקף לו את העולם הזה ולתת לו כלים להתמודדות. ״הנסט״ הוא מקום בו אני פוגשת ילדים ובני נוער לטיפול ריגשי בעזרת בעלי חיים. 

יחד אנו מגלים כוחות וחזקות נסתרים שיש בנו. חיזוק דימוי עצמי, ויסות התקפי זעם, מתן כלים חברתיים, התמודדות עם חששות ופחדים, קשב וריכוז, קבלת סמכות ועוד

כל טיפול מלווה בהדרכת הורים, בו תקבלו אתם - ההורים, כלים על מנת שתוכלו להמשיך את התהליך גם בבית. כמו כן ועל פי צורך, אנו מתקשרים ומדריכים את הצוות החינוכי במסגרת בה נמצא הילד להשלמת תמונה טיפולית הכוללת. מזמינה אתכם לפגוש אותי ואת השותפים שלי, בע״ח.

עירית דימניק, ״הנסט״ טיפול רגשי בעזרת בעלי חיים.
טלפון: 052-8342381
דואר אלקטרוני: iritdimnik@yahoo.com
אזור שירות: שפלה