איריס הסופרוומן
בישול אוכל ביתי | סבתא להשכרה | בישול ועזרה ליולדות | סידור ארונות

המבשלת - בישול אוכל ביתי; המסדרת - ארגון וסידור ארונות; הסבתא להשכרה - עזרה ליולדות אחרי לידה; המסייעת - סיוע להוריכם המבוגרים; המטפלת - טיפול והשגחה על ילדים ובני נוער;

איריס הסופרוומן

ארון מסודר הוא אצל רבים משימה בלתי אפשרית. אצל אחרים סידור ארונות לפי צבעים הוא חלום. אני כאן כדי להפוך את המשימה לאפשרית ואת החלום למציאות.
אני הסופרוומן, מגיעה אל בית הלקוח, ותוך מספר שעות הארון מסודר, מאורגן ומחולק לפי צבעים ועונות. סידור ארונות מתאים לכל מי שעובר או כבר עבר דירה וצריך לסדר את הארונות. כאשר הארונות מסודרים ומאורגנים,צריך גם פיה טובה שתגיע אליכם הביתה ותבשל לכם אוכל בייתי בריא ומזין. שירות ששווה לכל נפש בעלויות לא גבוהות.

בישול אוכל ביתי בבית הלקוח לפי הזמנה.
הנני מעבירה ללקוח תפריט אשר ממנו הוא יכול לבחור את התבשילים שהוא רוצה. אני מעבירה רשימת מצרכים וכמויות הדרושה לבישול ומגיעה לבית הלקוח לבשל עבורו/ה את התבשילים לפי טעמו. אני מבשלת במשך מספר שעות ומשאירה מטבח מסודר ונקי אחרי הבישול.

עזרה ליולדות לאחר לידה
אני עובדת אצל יולדות באיזור המרכז, השרון עד נתניה

מבשלת ליולדות לאחר לידה.
בישול זה מתאים לאמהות חד הוריות לאמהות לאחר ניתוח קיסרי או לאמהות לתאומים. כמובן גם לאמהות שיש להן עוד ילדים בבית ואין להן זמן לטפל בכולם כאשר מגיעים מבית החולים וגם אין עדיין את הכוחות הנדרשים. יולדות אשר אין להן עזרה בבית או שסתם רוצות פינוק שלאחר לידה. עושה זאת בבית היולדת. אוכל מזין בריא בייתי וטעים אשר תורם רבות להתאוששותן לאחר הלידה וגם משפר את מצב הרוח.

מארגנת את חדר התינוקות - ארונות ושידות.

את ה"מתנה" של אוכל בריא ומזין ובייתי או ארון מסודר אפשר לתת גם לכל מי שאוהבים.

סיוע להוריכם המבוגרים
ההורים כבר לא צעירים, הם זקוקים לעזרה שותפת ביום יום שהם נמצאים שם.
ישנם כאלו שהם עדיין מאד עצמאים ועושים לבדם את הקניות ומסדרים את הארונות בחילופי עונות..ומבשלים לעצמם..לא כל אחד רוצה לרדת לחדר האוכל..

אך ישנם גם כאלו אשר מתקשים בתפקוד היומיומי..וכאן אני נכנסת לתמונה. מגיעה אליהם הביתה ועוזרת בכל מה שהם זקוקים לו כדי שיהיה להם איכות חיים ושלוות נפש. מסדרת להם את הארונות לאחר שאני מנקה אותם לפי עונות וצבעים עם נגישות קלה לכל פריט. מבשלת להם אוכל בייתי לאחר שאני עושה להם את הקניות..משאירה מטבח נקי ומסודר אחרי. מסדרת להם את התרופות, מטיילת איתם אם צריך, משמשת כבת לוויה לכל דבר.

בשביל כולכם אני כאן!
איריס למדן הסופרוומן: 052-5903953 מייל: iris.lamdan@gmail.com

אזורי שירות:
הרצליה ורמת השרון
תל אביב רמת גן גבעתיים
כפר סבא. רעננה. הוד השרון
נתניה וקריית השרון