דני זקס - יעדים
טיולים פרטיים בהתאמה אישית בארץ ובעולם, תיירות עסקית.

חלמתם על טיול בברזיל שייראה אחרת? מה דעתכם על סנפלינג מפלים בוייטנאם? כבר טיילתם באמזונס? אפשר לעניין אותכם בסדנת יוגה בטיול שלכם לסרי לנקה? חולמים על נופש במלדיביים?

אז אם יש לכם חלום ויעד נכסף זה מספיק בשבילנו. אנחנו פה, ביעדים טיולים פרטיים, נבנה ונארגן עבורכם טיול מותאם אישית. במגוון המסלולים שלנו תוכלו: טיול בר מצווה, ירח דבש , טיול ג'יפים , חופשה משפחתית, טיול לקבוצת חברים וכמובן טיולים פרטיים מותאמים. במקום ל"שבת" שעות רבות בבית ולחפש חומר באינטרנט, לברור מה רלוונטי ומה לא, ול"המר" על ספקים מקומיים, אנחנו כאן בשבילכם. 

עם ניסיון של למעלה משלושים שנה כמטיילים בעולם, אהבה לתרבויות השונות, רצון מתמיד להכיר מקומות חדשים ולהתחדש באטרקציות, קשרים מבוססים עם ספקים איכותיים בכל העולם ומעל לכל יחס אישי וזמינות 7\24 עבורכם , ביחד אתכם ניצור טיול בלתי נשכח. טיול שמותאם לקצב שלכם, להעדפות שלכם , טיול עצמאי ללא צורך בהתעסקות עם מנהלות והכל בהתאמה לתקציב שלכם. 

כשתחזרו ארצה לא תצטרכו לדאוג לאלבום תמונות למזכרת, גם זה עלינו. 

תיירות נכנסת 
יש לנו ארץ נהדרת ואנחנו אוהבים להראות אותה לתיירים. יש לכם אורחים מחו"ל ואתם רוצים להכיר להם את הארץ? להכיר לאורחים את סיפורי הנצרות בארץ? מקומות קדושים? טיולי מדבר? טיולי אוכל , צילום או כל טיול אחר? לחברה שלכם מגיעים אורחים עסקיים ואתם רוצים לשלב פעילות עסקית עם טיול מהנה? אל תחשבו פעמיים וצרו עמנו קשר . אנחנו מנוסים בהדרכת תיירים בארץ ואורחים עסקיים ונדע להתאים עבורם את הטיול השלם בארץ. מוזמנים ליצור איתי קשר לקבלת ייעוץ ללא התחייבות.

מוזמנים לפנות אליי - דני זקס
מספר טלפון: 052-4707510
דואר אלקטרוני: zacsdanny510@gmail.com
אזור שירות: כל הארץ